Top 7 alimente de privilegiat la micul dejun

Biscuiți, unt, cereale, ouă sau cafea… oare care sunt cele mai bune alimente de consumat la micul dejun pentru a fi în formă întreaga zi?

Pâinea integrală pentru fibre. Pâinea integrală, pâinea cu cereale, cu semințe sau cu secară… atunci când este preparată pe bază de cereale, pâinea este un aliment de privilegiat la micul dejun. Vine cu un lot de fibre și minerale, dar și cu energia necesară pentru întreaga zi.

Cereale pentru energie. Poți consuma cereale la micul dejun, cu condiția însă ca acestea să nu fie procesate sau rafinate. Poți miza pe fulgii de ovăz, pe un mi de cinci cereale… acestea vin cu un plus de energie, fibre, minerale și glucide complexe. Dacă o bază bună pentru a începe ziua așa cum trebuie.

O portocală pentru vitamina C. Fructele sunt cea mai bună idee pentru a începe așa cum trebuie ziua. Vin cu vitamine, fibre, minerale, oligo-elemente și o mulțime de alți nutrienți benefici. Începe deci ziua cu o portocală sau cu un kiwi, foarte bogate în vitamina C.

Un ou pentru proteine. Ouăle dar și cârnații sau șunca sunt cele mai populare alimente pentru micul dejun. Vin cu un aport suplimentar de proteine, foarte interesant, mai ales pentru sportivi.

Un iaurt pentru probiotice. Iaurtul sau brânza au cel mai bun aport de calciu dar și de probiotice, bacteriile bune care te ajută la digerarea lactozei si care facilitează munca tranzitului.

Ceaiul alb pentru a trezi sistemul digestiv. Ceaiul alb nu conține foarte multă teină și este mai blând cu organismul decât ceaiul verde sau cafeaua. Este cel mai bun pentru a te rehidrata la începutul zilei.

Un pahar de lapte pentru calciu. Lapte cu cereale, pâine și brânză, iată cele mai bune obiceiuri pentru a începe așa cum trebuie ziua cu o bună doză de calciu, dar și de proteine.

Lasă un răspuns