Regimul proteic, preferatul vedetelor

Regimul proteic este în primul rând un stil de viață dar și o soluție potrivită pentru cei care vor să slăbească fără să își piardă energia. Regimul proteic se bazează pe consumul de carne, ouă, pește și pe limitarea consumului de grăsimi și zahăr. Rezultatele acestui regim nu întârzie să apară, pierderea în greutate este rapidă, până la 5 kilograme în prima săptămână ajungând la 12 kilograme într-o lună.

Care sunt avantajele regimului proteic? Regimul bazat pe proteine nu afectează masa musculară. Cu alte cuvinte, materia grasă se elimină fără ca masa musculară să fie afectată în vreun fel. Regimul proteic nu vine cu nici un fel de frustrare deoarece senzația de foame este suprimată datorită acțiunii anorexigene a corpurilor cetonice. Un alt avantaj este că nu trebuie să numeri caloriile, neplăcuta senzație de oboseală ce apare după câteva zile de dietă este evitată. Nu suferi de foame, se evită depresia specifică dietelor clasice.

Este făcut pentru tine acest regim? Acest regim este ideal pentru persoanele care au de pierdut un număr mai mare de kilograme. În plus, este ideal pentru persoanele cărora le place să consume carne precum și alimente bogate în proteine. Regimul proteic este ideal și pentru persoanele cărora le place să consume fructe și legume. În timpul acestui regim consumul de produse lactate în exces nu este permis, nicio materie grasă nu este tolerată. Prin urmare, persoanele gurmande trebuie să depună un efort considerabil.

Cum arată o zi tip în cadrul regimului proteic?
Micul-dejun: 150 de grame de brânză albă cu 0% grăsime sau un iaurt natural 0% grăsime, un fruct, ceai sau cafea fără zahăr.
Prânz și cină: o salată cu jambon, pui, salată, frunze de țelină, iaurt, ulei de măsline. La cină se poate consuma pește la grătar, salată verde asezonată cu ulei, un pahar cu lapte și o portocală.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *