În formă maximă datorită dietei multicolore

Cu toții cunoaștem celebrul sfat: pentru o sănătate maximă consumă cel puțin cinci fructe și legume pe zi însă acest sfat este valabil și în ceea ce privește silueta. Dieta multicoloră , cunoscută și sub numele de dieta culorilor te invită să creezi un curcubeu în farfuria ta.

Alimentele sunt clasate în cinci mari familii de culori: roșii, verzi, galbene, albe și portocalii. Fiecare din aceste familii de alimente vin cu propriile lor beneficii asupra sănătății de aceea dieta multicoloră propune reunirea acestora în cadrul unei mese. Dieta multicoloră este o dietă ce nu pune sănătatea în pericol.

O culoare, mai multe beneficii

Alimentele de culoare verde sunt bogate în vitaminele K și C ceea ce permite o mai bună eliminare a toxinelor. Un corp purificat este o condiție esențială pentru reușita oricărei diete.

Alimentele de culoare roșie ascund virtuți drenante și sunt cei mai buni aliați ale persoanelor care vor să lupte împotriva celulitei. În plus, reduc riscurile apariției mai multor tipuri de cancer și a complicațiilor cardiovasculare.

Alimentele de culoare portocalie sunt bogate în beta-caroten, o substanță care facilitează bronzul.

Alimentele de culoare albă sunt proteine și sunt slabe în materii grase. Aceste alimente conferă rapid senzația de sațietate și reduc nivelul de colesterol, tensiunea arterială și pot preveni apariția diabetului.

Alimentele de culoare galbenă îți fac plinul de energie și te ajută să lupți în mod eficient împotriva kilogramelor în plus.

Urmând dieta multicoloră alimentația ta devine automat mai sănătoasă iar pierderea în greutate se va face în mod natural. Această alimentație echilibrată este ușor de urmat deoarece este bazată doar pe culorile alimentelor și pe proprietățile benefice ale acestora. Dieta multicoloră nu impune nici un aliment, fiecare este liber să aleagă alimentele consumate trebuie doar să te asiguri de faptul că farfuria ta le include pe toate cinci familiile de alimente. De exemplu la micul dejun poți consuma lapte cu cereale, două fructe roșii și verzi iar la prânz legume verzi și portocalii însoțite de carne la grătar.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?