5 obiceiuri alimentare pentru o talie de viespe

Chiar dacă ți se pare un lucru imposibil, este foarte ușor să ajungi la o greutate ideală și la o talie de vis fără să mori de foame. Este de ajuns dacă adopți câteva obiceiuri alimentare foarte sănătoase și benefice pentru siluetă.

Vei vedea foarte repede că uneori, cele mai mici schimbări vin cu rezultate mari. Trebuie doar îți schimbi rutina alimentară începând de azi și să ai cele mai sănătoase obiceiuri.

Înlocuiește zahărul cu scorțișoara, cel mai bun edulcorant. Atunci când prepari o salată de fructe dimineața, cel mai bine ar fi să folosești scorțișoară în loc de zahăr. Este delicioasă și în ceai sau cafea. Sau dacă îți place să bei lapte seara, scorțișoara este ideală pentru a îndulci laptele. Scorțișoara este o mirodenie fabuloasă care te poate ajuta să slăbești, deoarece poate limita activitatea insulinei în organism. Se poate stabiliza astfel nivelul de glicemie din sânge. Scorțișoara poate activa metabolismul și te ajută să arzi mai multe calorii.

Consumă pâine de secară. Este varietatea de pâine cu cele mai multe beneficii. Poate regla nivelul de zahăr din sânge și este foarte sățioasă, mult mai sățioasă decât orice altă varietate de pâine. Este deci alimentul ideal pentru un mic dejun sănătos și echilibrat.

Folosește uleiul de măsline pentru a înlocui sosurile mult prea grase. Renunță la sosurile mult prea grase folosite la salate sau la preparatele cu carne. Uleiul de măsline este cel mai bun pentru salate mai ales atunci când vrei să slăbești sau ă te menții în formă. Te va ajuta să lupți contra grăsimilor acumulate la nivelul abdomenului și să ai grijă de inimă.

Consumă ciocolată neagră când ai poftă de dulce. O bucată de ciocolată neagră consumată zilnic te va ajuta să ai grijă de sănătate, să îți stimulezi digestia, să potolești pofta de dulce și va veni cu un plus de nutrienți de care are nevoie inima.

Uită de cafeaua cu lapte și consumă mai degrabă una mai lungă. Cafeaua este excelentă pentru a slăbi. Este diuretică, poate accelera metabolismul și are un efect de sațietate prelungit. Dar nu trebuie asociată cu laptele care este gras și nu se digeră prea ușor. Iar zahărul este și el nociv pentru organism. Dacă nu vrei să bei o cafea amară, folosește ștevie sau zahăr de cocos, mult mai sănătoase sau bea o cafea mai lungă cu mai multă apă.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?